Skip to content

Chillout med Oslo-fil­har­monien

torsdag

24. september

16:30 - 17:00

Arrangør Oslo-filharmonien

Sted Unge Kunsteres Samfunn

Krever påmelding

Filharmonien spiller mens du chiller. Etterpå blir det vors og mingling før OMA awards.

Oslo-filharmonien og Pustetrener og terapeut Fredrik Fernando Austad

Ro ned med klassisk musikk, chill om du er conferenced out, ta en pause fra en hektisk hverdag.

Musikere fra Oslo-filharmonien inviterer deg til en avslappet konsert på UKS. Vi spiller med et lite orkester som fremfører minimalistisk musikk. Velkommen til en time med ro og harmoni der musikken fører deg inn i nye landskap!Konserten starter med 15 minutter der Fredrik Fernando Austad gir deg enkle øvelser som hjelper oss å legge bort stress fra hverdagen og komme tettere på musikken. Ved å berolige kropp og sinn med disse øvelsene, blir vi også mer mottakelig for sanseinntrykk og verden rundt oss. Dette gjelder spesielt for opplevelsen av musikk. Kanskje hører vi nye instrumenter eller dimensjoner av en låt, eller opplever de sterke følelsene musikken henter frem i oss.

Kjøp billetter